Kretingos rajono Salantų kultūros centras

Pradžia Naujienos Naujienos Archyvas Imbariečių ekskursija Panemune

Imbariečių ekskursija Panemune

El. paštas Spausdinti PDF
Panemunės pilys - Lietuvos Venecija. Taip vadinosi pažintinė ekskursija, kurią organizavo renginių organizatorė Imbarės bendruomenei Aušra Dvarionienė. Savaitgalį per trisdešimt bendruomenės žmonių vyko į pažintinę ekskursiją Panemune. Nuo Jurbarko beveik ligi Kauno dalyviai grožėjosi iš vienos pusės gražuoliu Nemunu, iš kitos -skardžiais, kalnais su pilimis, nuostabia gamta.
Ekskursijos pradžioje, kol dar taip kaitriai nekaitino saulelė, autobusas pasuko link Smalininkų. Čia ekskursijos dalyviai aplankė privatų J. Stonio senovinės technikos muziejų. Toliau pajudėjome Panemunės maršrutu, kur mūsų laukė ne tik Lietuvos grožis, bet ir istorija. Kiek pavažiavus , iš tolo pamatėme įspūdingą pilį ant Nemuno kranto - Panemunės pilį. Apžiūrėję pilies išorę, pasivaikščioję po nuostabų parką, judėjome link kitos pilies. Raudonės pilis ir parkas - antroji mūsų pažinties vieta. Raudonės pilyje įsikūrusi mokykla. Mes tą dieną zujančių vaikų nepamatėme, mus pasitiko vaikinai, kurie parodė kelią į pilies bokštą, kurio aukštis 33,5 metro. Visi suskubome lipti į bokštą... Čia imbariškiams atsivėrė nuostabūs Panemunės vaizdai, jos panorama. Vėliau keliavome liepų alėja, ėjome pažiūrėti Gedimino ąžuolo, po kuriuo , anot legendos, didysis kunigaikštis puotavo paskutinį kartą.
Ekskursijos dalyviai vėliau sustojo Veliuonos miestelyje. Aplankė Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčią, laipteliais pasikėlė į bažnyčios viršūnę iš kurios dalyviai grožėjosi Veliuonos miestelio vaizdais, tekančiu Nemunu. Veliuonoje ekskursantai aplankė Veliuonos dvaro sodybą su parku. Čia pamatė didžiausią Lietuvoje tują, parke augantį itin retą tulpmedį. Vėliau - Belvederio dvaras ir parkas, Seredžius ir Palemono kalnas ir vis nuostabūs vaizdai... Kiek pavažiavę , sustojome Raudondvaryje. Čia pavaikščiojome po dvaro kiemą, šalia esantį parką. Dar  keletas kilometrų, ir mes jau Kaune.
Kavinėje  susėdome papietauti, pasidalinti per dieną sukauptu reginiu, įspūdžiais. Vakarop ekskursijos dalyviai vyko namų link. Nebuvo nepatenkintų ekskursija, tik po autobusą sklandė kalbos: ,,Kur keliausime kitais metais". Malonu, jog imbarškiai nori keliauti, pažinti savo kraštą. Anksčiau jau keliauta po Telšių apylinkes, pabuvota Latvijoje, kur grožėtasi Rundalės pilimi ir jos parku, vykta į Kryžių kalną, praėjusiais metais - į Kernavę ir Trakus. Dar daug nelankytų vietų, todėl imbariškiai tikrai  dar keliaus... Foto akimirkos...